www.mswia.fora.pl
Forum Klubu WFB
Obecny czas to Pią 17:18, 22 Lis 2024

Turniej w Babicach-marzec2010
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.mswia.fora.pl Strona Główna -> Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
morgan10005
MSWiA



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 15:20, 22 Sty 2010    Temat postu:

w dyskusji wyjdzie ile pkt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Yuby
MSWiA



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Latchorzew


PostWysłany: Pią 15:54, 22 Sty 2010    Temat postu:

Moim skromnym zdaniem takie ankietowanie na BP WSZYSTKICH zasad turnieju jest "głupie". Wiem ze chodzi o to zeby bylo jak najwiecej osob i zeby wszyscy sie dobrze bawili, ale rozmawialismy na ten temat po ostatnim naszym turnieju i padly slowa ze LUDZIE CORAZ WIECEJ OD NAS WYMAGAJA !!! Dasz palec a wezma reke - jak ich przezwyczaimy do spelniania wszystkich ich zachcianek to w koncu bedzie wielki zgrzyt jak bedziemy chcieli wprowadzic cos swojego (jakies innowacyjne zasady, scenariwusze, pkt).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
morgan10005
MSWiA



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 18:06, 22 Sty 2010    Temat postu:

W pełni zgadzam się z Markiem. Utrzymanie takiego poziomu jaki sobie życzą inni kosztuje.

Teraz robimy turniej bez nagród-chce wreszcie odzyskac swoją kasę, a jak kilku nie przyjedzie+inny wydatki to wyjdziemy na minus:x

Blaty.
jeśli blaty mają stać w OSP to 2 blaty wracają do mnie. Czyli trzeba dokupić blaty do OSP. Teraz jest tam 17 blatów 72" i jeden 65", wypadało by dokupić 1-2, a jeśli ma być 21 stołów na 14 drużyn to trzeba dokupić 3 blaty.

Robimy turniej drużynowy 2350 i koniec-chyba że ktoś z klubu ma inny pomysł na pkt


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Misza
MSWiA



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 11:26, 23 Sty 2010    Temat postu:

tylko ze z tego co pamietam to tam sie kupuje na blaty z ktorych my robimy 2 stoly a nie na metry wiec kupujac material na 3 stoly bedziemy go mieli na 4, no i pamietajmy wczesniej to zamowic zeby dostac pociete, a nie sie znow z tym pierdolic, ale poprosmy o ścinki ;p

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Misza dnia Sob 11:27, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
morgan10005
MSWiA



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 23:49, 23 Sty 2010    Temat postu:

To jakoś parzyście się zrobi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
morgan10005
MSWiA



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 18:06, 29 Sty 2010    Temat postu:

Witamy,
Klub gier bitewnych MSWiA ma zaszczyt zaprosić na turniej o nazwie:

"Drużynowe Zmagania w Babicach"

Miejsce: Sala OSP w Starych Babicach ul. Rynek 14

Dojazd: Śmigacie na pętle os. Górczewska i na niej wsiadacie w autobusy lini: 712, 714, 719, 729. Wysiadacie na przystanku Rynek. Jak już tam sie pojawicie to dzwońcie do mnie lub Morgana (tel 509 398 346) - dalej was zaprowadzimy
Jest Parking, więc furą też możecie przyjechać.

Data: 06.03.2010r. (Sobota)
rozkład jazdy:
8:30-9:30-zapisy
9:30-12:30 -I bitwa
12:45-16:15- II bitwa
16:30-19:30- III bitwa
20:00 - Wyniki
Mam nadzieje że do 20:00 to max co będziemy grać.

Format: 3 osobowa drużynówka- BP
Punkty: 3x2350
Wejściówka: 40 zł od drużyny

Zasady specjalne:
-max 2 armie z VC,DE, Demonów, Lizaków, Szczurów
-dopuszczone Chaos dwarfy



Rozstawienie graczy: W każdej bitwie drużyny same dobierają się w pary grające wg następujących zasad: Kapitanowie drużyn prezentują skład swojego zespołu oraz następuje wymiana rozpisek (jawnych lub tajnych - patrz dwa punkty wyżej). Losujemy drużynę, która decyduje kto pierwszy wystawia zawodnika (drużyna A). Drużyna B wybiera mu przeciwnika, ale gracz z drużyny A wybiera stół na którym grają. Drużyna B wystawia ochotnika, drużyna A wybiera mu przeciwnika, ochotnik z drużyny B wybiera stół. I tak do końca.

Progi dużych punktów co 235 małych pkt

W 1 i 2 bitwie są widełki 15-45 (opis poniżej)
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 45 punkty z bitew otrzymuje 45 OP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 15 punktów otrzymuje 15 OP. Pozostałe drużyny otrzymują ilość OP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie.

OP-ograniczone pkt
DP-duże pkt

sortowanie graczy będzie najpierw po OP, później po DP, a na końcu po sumie zdobytych małych pkt




Zgłoszenia prosze wysyłać na adres: [link widoczny dla zalogowanych] do 05.03.2010 do godziny 23:59. Drużyna która nie wyśle poprawnego zgłoszenia do tego dnia nie dostanie 10 dużych pkt do punktacji końcowej turnieju.
Tzn. by ułatwić nam organizacje jeżeli wyślecie poprawne zgłoszenie
do 02.03.2010: +10pkt
do 05.03.2010: +6pkt

Poprawne zgłoszenie powinno zawierać:
Imie, Nazwisko, Ksywka, Armie, Nr ID, rozpiskę w html wszystkich graczy oraz powinien być zaznaczony kapitan
(kto wyśle rozpiske do 05.03.2010 będzie miał ją sprawdzoną i wydrukowaną na turnieju)

Bedzie również sprawdzane przygotowanie graczy do bitwy, mianowicie czy mają oni przy sobie rzeczy bez których raczej nie da sie grać, albo przynajmniej dłużej sie zchodzi ze wszystkim czyli:
kostki, miarke calową, kodeks, templatki (jezeli ma katapulty, smoka itp.), move traye pod jednostkami które tego wymagają.
Rozpiski będziecie mieli (jak to zwykle u nas bywa) wydrukowane.

Gracz za posiadanie 100% z wymienionych rzeczy +3 DP, 75% +2 DP, 50% +1DP. Czyli każdy gracz może uzyskać 3 pkt-drużyna 9 pkt

Oceny malowania nie będzie!!

Razem do zdobycia:
3x max 45 =135 za bitwy
10 za rozpy
9 za przygotowanie

razem 154 do zdobycia


Jak to u nas bywa:
SPOŻYWANIE ALKOHOLU PODCZAS TURNIEJU JEST DOZWOLONE ;p
W ramach przyzwoitości oczywiści

Osoby niepełnoletnie mają zakaz picia alkoholu
*******************************************************************

*******************************************************************


Obsługa turnieju: Morgan+........ (mierzenie, sytuacje sporne itp. oraz sędziowanie tego co jesteśmy pewni)

Pozdro i czekamy na was

Lista zgłoszonych: (max 12 drużyn)-
1-MSWiA


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez morgan10005 dnia Śro 13:01, 10 Lut 2010, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
morgan10005
MSWiA



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 18:10, 29 Sty 2010    Temat postu:

wstępny scenariusz powyżej.

1. Robimy ocenę malowania lub przygotowania do gry?
2. ograniczamy ilośc możliwych zdobycia dużych pkt? jeśli tak to jaki przedział
3. Jak dobieramy pary graczy?
4 Jaki skład wystawiamy i kto sędziuje
5 nazwa taka jaka padła?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Misza
MSWiA



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 21:48, 29 Sty 2010    Temat postu:

1. ocena przygotowania
2. ograniczmy. Jak to bylo na dmp? niech beda te same proporcje
3. kto wygrywa rzut decyduje kto wystawia i tak na zmiane (to co na dmp bo tu tez jest nie parzyście)
4. Misza x x Razz
5. a jaka nazwa padła?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Yuby
MSWiA



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Latchorzew


PostWysłany: Sob 14:40, 30 Sty 2010    Temat postu:

1. Ocena przygotowania do gry (kodeksy, miarki, kostki) na ostatnim turnieju byla 1,25 miarki na stól z tego co widzialem :/
2.Ograniczmy, ale z DMP były chujowe ograniczenia bo nie mogles dostac mocno w pizde czyt. 0 pkt ale tu to wieksza dyskusja na temat ograniczeń IMO
3.Wystawienia DMP
4. Misza Karpiu Śmiechu (ja z morganem ORGI) chyba sprawiedliwie
5. "Drużynowe zmagania"

6. SCENARIUSZE TAK, TAK, TAK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
morgan10005
MSWiA



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 15:07, 30 Sty 2010    Temat postu:

1. Ocena przygotowania do gry (kodeksy, miarki, kostki) -tak
2. ograniczmy. Jak to bylo na dmp? niech beda te same proporcje -też o tym myślałem i mi pasuje (21-39 by było)
3.Wystawienia DMP - wystawienie-dostawienie-stół
4.Misza Karpiu Śmiechu (Yuby i ja ORGI) chyba sprawiedliwie -mi pasuje. Yuby bedziesz najemnikiem jak komuś wypadnie jeden gracz
5."Drużynowe zmagania"-może być
6. SCENARIUSZE-nie-drużynowka sama wystarczy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez morgan10005 dnia Sob 23:36, 30 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Misza
MSWiA



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 23:16, 30 Sty 2010    Temat postu:

druzynowe zmagania w babicach- podkreslajmy te babice ;p

dodam tez ze 16.01 tak jak Morgan napisales, nie bardzo mi pasuje gdyż moj wehikuł czasu jest obecnie w naprawie ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
morgan10005
MSWiA



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 23:31, 30 Sty 2010    Temat postu:

poprawione

pkt z bitew i za rozpiski jak ograniczamy

3xmax 39(tak jak na DMP tylko że dla 3 graczy)=117
10 za rozpy
9 za przygotowanie wszystkich graczy

czy może taki podział
3x max 40 (czyli podział 20-40 dla drużyny za bitwę)=120
10 za rozpy (i 6 za późniejsze przysłanie)
10 za przygotowanie (3x3 i bonus +1 za to że wszyscy w teamie są przygotowani)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez morgan10005 dnia Sob 23:40, 30 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Misza
MSWiA



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 9:20, 31 Sty 2010    Temat postu:

podział bardziej mi pasuje ten drugi (20-40) ale bonusowy punkt za przygotowanie wszystkich chyba nie potrzebny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Karpiu
MSWiA



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 14:43, 31 Sty 2010    Temat postu:

1. ocena przygotowania
2. jak najbardziej, bez roznicy jaki limit
3. jak na dmp
4 moge byc techicznym
5 nazwa moze byc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
morgan10005
MSWiA



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 15:09, 31 Sty 2010    Temat postu:

wprowadziłem zmiany w regulaminie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.mswia.fora.pl Strona Główna -> Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin