|
 |
|
 |
|
|
 |
www.mswia.fora.pl
Forum Klubu WFB
|
 |
|
Obecny czas to Nie 1:18, 20 Kwi 2025
|
Autor |
Wiadomość |
Misza
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:09, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
to i ja dorzuce cos od siebie bo 2 scenariusz mnie wrecz odrzuca.
wytlumaczcie mi jak trzesienie ziemi niszczy las albo jezioro ;]
wg mnie tam powinny byc tylko hity, a od murku to bez rzutu na 4+ ale d6 s3, no i d6 s6 za kazda gorke to przesada (s5 albo i 4)
popieram tez uwage Morgana co do tej Ld
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
 |
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:44, 22 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
może siłę z life wziąć -master of wood itd
Zdarzały się przypadki że jezioro zostało "spuszczone" po trzęsieniu ziemi po przerwaniu naturalnych zapór lub uszkodzenia dna.
Lasy po trzęsieniach potrafią się przerzedzić ale raczej nie połamać w całości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Misza
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 1:14, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ciezko mi to sobie wyobrazic, a to ze zdarzalo sie to nie znaczy ze tak ma byc w naszym scenariuszu, a siła moze byc z life'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Śmiechu87
MSWiA
Dołączył: 09 Gru 2008 Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babice Stare
|
Wysłany: Śro 2:25, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Panowie, ale tudzież dlatego iż mogą powstać takowe konwulsje zmieniłem nazwe scenariusza na ruchy płyt tektonicznych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Śmiechu87
MSWiA
Dołączył: 09 Gru 2008 Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babice Stare
|
Wysłany: Śro 14:14, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jak ktoś ma troszke więcej czasu to prosiłbym o wniesienie poprawek w zasadach i wklejenie do tematu tutaj.
Jutro w ciągu dnia zrobie aktualizacje na BP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:54, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Czas:
9:00-9:30-zapisy
9:30-12:30 -I bitwa
12:30-16:15- II bitwa i czas na jakąś szamę
16:15-19:15- III bitwa
animozja demonów:
test LD (na własnej nie generalskiej)-Generalska tylko jeśli oddział ma tego samego boga co generał
Jak obleją to rzucają K6:
1 - biją sie miedzy sobą
2-3 - Maszerują/szarżują w oddział który widzą (zarówno sojuszniczy jak i przeciwnika), a jak nie widza to stoją i nie można nic robić
4-5 - stoją w miejscu, ale można czarować
6 - D6+4 do przodu w kierunku najbliższego przeciwnika i nie można nic robić - czarować można
Scenariusze:
Noc.
Przed stół jest przedzielony czarną kurtyną. Przeciwnicy nie widzą siebie.
Rozpiski tajne niemal w 100% - jedyne co możesz przekazać przeciwnikowi to armia jaką grasz. Rzucacie kostką o stronę/zaczynanie. Po dokonaniu wyboru zajmujecie miejsca i ustawiacie figurki w swojej strefie rozstawiania (12"). Po zakończeniu, czekacie aż gracze obok też skończą by móc wspólnie zdjąć zasłonę.
Ruchy płyt tektonicznych:
Od drugiej tury rzucacie kostką za każdy teren:
W drugiej na 4+, w 3 na 3+, w 4 na 2+, w 5 automatycznie.
Jeżeli rzut wyjdzie to teren przesuwa się o D6 + 1 cali w losowym kierunku (użyj scattera) - tyczy się to głównie górek i obelisków.
Jeżeli Obelisk lub górka wpadną w oddział zadają K6 +1 z S6
Tak samo jeżeli oddział będzie na górce w danym momencie z tym że porusza się razem z górką i dostaje hity.
Opcje specjalne dla pozostałych terenów:
Domek staje się ruinami - jeżeli w domku będzie oddział otrzymuje K6 +1 z S5
Lasy - jeżeli w lesie będzie oddział otrzymuje k6 +1 z S5
Jeziorka wysychają stają się bagnami, czyli terenami bardzo trudnymi (każda model który będzie chciał przejść przez bagno będzie musiał zdać test inicjatywy - jeżeli go obleje zostaje wciągnięty przez bagno - nie działają rzuty ochronne)
Płotki przewracają się w jedną ze stron, jeżeli przewrócą się na oddział to zadają K6 hitów z S3
Z ruinami nic się nie dzieje (bo już gorzej nie da się ich zniszczyć :p), ale oddział dostaje K6 hitów z S3
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez morgan10005 dnia Śro 15:56, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Śmiechu87
MSWiA
Dołączył: 09 Gru 2008 Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babice Stare
|
Wysłany: Śro 16:29, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Czy to jest wersja którą wszyscy akceptują??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Yuby
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Latchorzew
|
Wysłany: Śro 17:09, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
z tego co śledziłem na bieżąco to poprawki są całkiem w pytke do animozji demonów mam małe ALE (ale o tym już wiecie) ogólnie jestem pozytwnie nastawiony
AKCEPTUJĘ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:13, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli pasuje Ci Śmiechu, to możesz wrzucać na BP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Śmiechu87
MSWiA
Dołączył: 09 Gru 2008 Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babice Stare
|
Wysłany: Śro 17:41, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ok
Poczekam jeszcze na głos ze strony Miszy i/lub Karpia i odrazu wżuce na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:45, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Misza nie akceptuje tylko "spuszczenia" jeziorka-reszte jego uwag uwzględniłem
S6-ma master of stone jak się jest w kontakcie z górką lub obeliskiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez morgan10005 dnia Śro 17:47, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Misza
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:16, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
no juz ujdzie to jeziorko, jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma ;] zreszta poczekamy na odzew graczy zainteresowanych turniejem zeby cos tam jeszcze poprawic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:23, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
może rozpiskę w html bez txt-jak bedzie wpadka taka jak ostatnio to html wydrukujemy, a txt trzeba przeklepać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Śmiechu87
MSWiA
Dołączył: 09 Gru 2008 Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babice Stare
|
Wysłany: Śro 19:53, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Tym razem zaczne drukować na tydzień przed
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Misza
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:16, 23 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
nie chce na bp robic siary ze jestemy nie zdecydowani, wiec tu napisze
obrazenia z drugiego nie powinny byc eteralne, przeciez to jest zwykle a nie magiczne trzesienie ziemi.
no rzeczywiscie tak jak to Morgan z Arbitrem tam ustalili (chociaz nie wprost) WE sa w drugim sc. udupione najbardziej, no ale co ustalilismy to ustalilismy. Chociaz z tego co pamietam ustalajac to przy robieniu terenow u Morgana o hitach w lesie nic nie mowilismy. Szczerze mowiac to waham sie czy na 2 bitwe nie jechac do domu na obiad ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Misza dnia Śro 22:16, 23 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group. Theme Designed By ArthurStyle
|
 |
|
 |
|
|