|
 |
|
 |
|
|
 |
www.mswia.fora.pl
Forum Klubu WFB
|
 |
|
Obecny czas to Wto 2:26, 22 Kwi 2025
|
Autor |
Wiadomość |
Yuby
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Latchorzew
|
Wysłany: Czw 21:38, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
nc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
 |
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:51, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Animozji demonów oprócz JJ nikt nie komentuje.
Scenariusz nr 2 może przejdzie-po wytłumaczeniu że teren tylko raz się rusza
Śmiechu wrzuć limit miejsc 35
19 stołów=38 miejsc . 3 graczy od nas to zostaje 35 miejsc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez morgan10005 dnia Pią 12:54, 25 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Śmiechu87
MSWiA
Dołączył: 09 Gru 2008 Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babice Stare
|
Wysłany: Pią 13:44, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
nie wejdzie więcej??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:46, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
19 stołów to max-tyle mamy
chyba że weźmiemy jeszcze 2 stoły 65" i jakoś je wcisnąć-ale wtedy będzie ciasno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Misza
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:13, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
mowisz Yuby ze las mi sie przesunie w 2 turze...50%, to jest coinflip, zupełna losowość, czyli brak wplywu gracza na scenariusz, albo zmniejszmy jego wplyw albo go wymienmy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Misza dnia Pią 14:14, 25 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:58, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra, forsowanie na siłę 2 scenariusza nie ma sensu. Zmieńmy go na kontrolowanie jakiegoś konkretnego terenu na mapie.
Np.
Kontrola wylosowanego terenu -150 pkt. Conajmniej US 10 w styku z terenem. Jeśli przeciwnik też ma US10 w styku to nikt nie kontroluje terenu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Misza
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:18, 26 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ok, ale US 5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Yuby
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Latchorzew
|
Wysłany: Sob 21:28, 26 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
US 5 3xNIE
scenariusz z kontrola NIE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:31, 26 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
trzeba się spotkać i dogadać wkońcu te scenariusze i wszystkie pytania. Niedziela po 20 albo poniedziałek po 18??
Chyba że powierzymy dogranie tego 2 osobom, aby było szybciej. Bo w 4 i z Karpiem z doskoku wychodzą paty 2:2 albo brak decyzji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Misza
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:29, 26 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
no ja moge pozostac bierny w doborze scenariusza, pod warunkiem ze bedzie to scenariusz w malym stopniu losowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:29, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Witamy,
Klub gier bitewnych MSWiA ma zaszczyt zaprosić na turniej o nazwie:
"Zmierzch nad Babicami"
Miejsce: Sala OSP w Starych Babicach ul. Rynek 14
Dojazd: Śmigacie na pętle os. Górczewska i na niej wsiadacie w autobusy lini: 712, 714, 719, 729. Wysiadacie na przystanku Rynek. Jak już tam sie pojawicie to dzwońcie do mnie lub Morgana (tel 509 398 346) - dalej was zaprowadzimy
Jest Parking, więc furą też możecie przyjechać.
Data: 16.01.2010r. (Sobota)
8:30-9:30-zapisy
9:30-12:30 -I bitwa
12:45-16:15- II bitwa
16:30-19:30- III bitwa
20:00 - Wyniki
Mam nadzieje że do 20:00 to max co będziemy grać.
Format: BP
Punkty: 2400
Wejściówka: 10 zł od osoby
Zasady specjalne:
-O&G sloty jak HE
-dopuszczone Chaos dwarfy
Animozja demonów:
Test LD jeżeli w 12" jest demon innego wyznania, a oddział nie jest związany w walce wręcz (na własnej nie generalskiej)-Generalska tylko jeśli oddział ma tego samego boga co generał
Jak obleją to rzucają K6 :
1 - biją sie miedzy sobą
2-3 - Maszerują/szarżują w oddział który widzą (zarówno sojuszniczy jak i przeciwnika), a jak nie widza to stoją i nie można nic robić
4-5 - stoją w miejscu, ale można czarować
6 - D6+4 do przodu w kierunku najbliższego widocznego przeciwnika i nie można nic robić - czarować można
Furie nie zdają, bo nie mają boga. Herosi nie są podatni na animozje. Animozja nie obowiązuje demonów jeśli generałem jest Demon Prince bez marka.
Scenariusze:
1. NOC:
Stół jest przedzielony czarną kurtyną. Przeciwnicy nie widzą siebie.
Rozpiski tajne niemal w 100% - jedyne co możesz przekazać przeciwnikowi to armia jaką grasz. Rzucacie kostką o stronę/zaczynanie. Po dokonaniu wyboru zajmujecie miejsca i ustawiacie figurki w swojej strefie rozstawiania (12"). Scouty do 24” nawet na otwartym polu (w końcu jest noc i nic nie widać). Znaczniki wykopek do 24” , mainersi w swojej strefie/(2 wersja-scouty, wykopki mainesi po zdjęciu zasłony).. Breta wybiera czy się modli po wyborze strony.Po zakończeniu, czekacie aż gracze obok też skończą by móc wspólnie zdjąć zasłonę.
2. Rozkaz . Ze stolicy przyszły rozkazy kontrolowania strategicznego terenu.
Kontrola wylosowanego terenu +150 pkt. Conajmniej US 5 w styku z terenem. Jeśli przeciwnik też ma US5 w styku to nikt nie kontroluje terenu.
Dla chętnych i tylko za zgodą obydwu graczy można wybrać w bitwie nr 2 alternatywny scenariusz
Ruchy płyt tektonicznych:
Od drugiej do piątej tury(obydwu graczy) rzucacie kostką za każdy teren: na 1-3 nic się nie dzieje
Na 4-6 w zależności od terenu dzieją się następujące rzeczy:
Jeżeli rzut wyjdzie to teren przesuwa się o D6 + 1 cali w losowym kierunku (użyj scattera) - tyczy się to głównie górek i obelisków.
Jeżeli Obelisk lub górka wpadną w oddział zadają K6 +1 z S6
Tak samo jeżeli oddział będzie na górce w danym momencie z tym że porusza się razem z górką i dostaje hity K6 z S4.
Opcje specjalne dla pozostałych terenów:
Domek staje się ruinami - jeżeli w domku będzie oddział otrzymuje K6 +1 z S5
Lasy - jeżeli w lesie będzie oddział otrzymuje k6 +1 z S5
Jeziorka wysychają stają się bagnami, czyli terenami bardzo trudnymi (każda model który będzie chciał przejść przez bagno będzie musiał zdać test inicjatywy - jeżeli go obleje zostaje wciągnięty przez bagno - nie działają rzuty ochronne)
Płotki przewracają się w jedną ze stron, jeżeli przewrócą się na oddział to zadają K6 hitów z S3
Z ruinami nic się nie dzieje (bo już gorzej nie da się ich zniszczyć :p), ale oddział dostaje K6 hitów z S3
Teren może poruszyć się raz na grę
3. Piczka
Jeśli obydwaj gracze mają awersje do scenariuszy mogą odstąpić od grania scenariusza. Obaj muszą się na to zgodzić.
Zgłoszenia prosze wysyłać na adres: [link widoczny dla zalogowanych] do 15.01.2010 do godziny 23:59. Osoba która nie wyśle poprawnego zgłoszenia do tego dnia nie dostanie 5 dużych pkt do punktacji koncowej turnieju.
Tzn. by ułatwić nam organizacje jeżeli wyślecie poprawne zgłoszenie
do 12.01.2010: +5pkt
do 15.01.2010: +2pkt
Osobiście również sprawdze przygotowanie gracza do bitwy, mianowicie czy ma on przy sobie rzeczy bez których raczej nie da sie grać, albo przynajmniej dłużej sie zchodzi ze wszystkim czyli:
kostki, miarke calową, kodeks, templatki (jezeli ma katapulty, smoka itp.), move traye pod jednostkami które tego wymagają.
Rozpiski będziecie mieli (jak to zwykle u nas bywa) wydrukowane.
Za posiadanie 100% z wymienionych rzeczy +3 DP, 75% +2 DP, 50% +1DP
Oceny malowania nie będzie!!
Razem do zdobycia:
60 pts z bitew
5 za rozpiske
3 za przygotowanie
co daje razem: 68 punktów
Poprawne zgłoszenie powinno zawierać:
Imie, Nazwisko, Ksywka, Armie, Nr ID, rozpiskę w html/txt
(kto wyśle rozpiske do 15.01.2010 będzie miał ją sprawdzoną i wydrukowaną na turnieju)
Jak to u nas bywa:
SPOŻYWANIE ALKOHOLU PODCZAS TURNIEJU JEST DOZWOLONE ;p
W ramach przyzwoitości oczywiści
*******************************************************************
Jeżeli do 14.01.2010 nie zbierzemy conajmniej 20 osób to niestety, ale turniej sie nie odbedzie.
*******************************************************************
Uwagi odnośnie scenariuszy i animozji mile widziane - zawsze mogliśmy coś przeoczyć lub zabardzo przegiąć
Obsługa turnieju: Śmiechu +Morgan (mierzenie, sytuacje sporne itp. oraz sędziowanie tego co jesteśmy pewni)
Pozdro i czekamy na was
Lista zgłoszonych: (max 38 osób)-gwarantujemy parzystą ilość graczy
1-MSWiA
2-MSWiA
3-MSWiA
4-
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez morgan10005 dnia Pon 23:58, 28 Gru 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:35, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Wprowadziłem poprawki-na czerwono.
Uściślenie animozji demonów
W scenariuszu noc- 2 opcje dla scoutów, wykopkow i mainersów-zastanówcie się ktora lepsza czy może kombinacja ich.
w 2 scenariuszu 2 opcje-
podstawowa- kontrola wylosowanego terenu
do wyboru za zgoda obydwu graczy- ruchy płyt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:41, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
tabelka dużych pkt co 240
0-240 10:10
241-480 11
481-720 12
721-960 13
961-1200 14
1201-1440 15
1441-1680 16
1681-1920 17
1921-2160 18
2161-2400 19
2401+ 20
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Misza
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:52, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
mysle ze opcja druga (scouty wykopki minerzy), bo przeciez w noc to nawet lepsza pora dla scoutów, a tamte sobie ryją, a generał po rozstawieniu (jak juz swita) pisze im smsa gdzie maja wyjsc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:53, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
mi też ta 2 opcja bardziej pasuje
animozji nie zdaje się w walce
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez morgan10005 dnia Pon 18:25, 28 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group. Theme Designed By ArthurStyle
|
 |
|
 |
|
|