|
![](http://picsrv.fora.pl/sky/images/frame/TLCorner.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/sky/images/frame/TRCorner.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/sky/images/s03.gif) |
www.mswia.fora.pl
Forum Klubu WFB
|
![](http://picsrv.fora.pl/sky/images/s02.gif) |
|
Obecny czas to Nie 17:29, 16 Lut 2025
|
Autor |
Wiadomość |
Karpiu
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:10, 14 Gru 2008 Temat postu: Chaos 2000 |
|
|
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 723 Pts
General; Hero of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield; Chaos Dragon
Diabolic Splendour [35] (-1 do testu Ld za fear i terror od bohatera)
Favour of The Gods [5] (+1;-1 do zmiany rezultatu na Eye of The Gods,albo w ogóle nie zmieniać)
Armour of Morrslieb [35] (4+ ward od nie magicznych ataków
Crown of Everlasting Conquest [50] (Regeneracja)
1 Chaos Dragon @ [360] Pts
1 Exalted Hero @ 231 Pts
No mark; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
Banner of Doom [75] (-1 Ld dla przeciwników którzy widzą sztandar)
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 96 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 96 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 96 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour; Musician
5 Chaos Knight of Nurgle @ 340 Pts
Mark of Nurgle; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician; Champion; Barding
Raptorous Standard [20] (Break test: każdy dublet i każdy rzut z chociaż jedną jedynka daje mi to samo co 1;1)
1 Chaos Knight Champion @ [20] Pts
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150 Pts (3+ ward)
Mark of Tzeentch
1 Chaos Giant of Slaanesh @ 265 Pts (ASF)
Giant Mark of Slaanesh
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 27
Total Army Cost: 1997
Mark of Slaanesh (immune to fear terror panic), Gigant ASF
Mark of Nurgle (-1 do WS dla modeli stykających się, -1 do hit od strzelania)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Autor |
Wiadomość |
Karpiu
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:12, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Prosze o komentarz i jak to Marek ładnie napisał o konstruktywną krytyke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Karpiu
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:14, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a i Mark of Tzeentch daje +1 do ward save. Warshrine ma 3+ razem z marką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Yuby
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Latchorzew
|
Wysłany: Nie 11:36, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Chaos Warshrine to rodzaj chariotu ??? Masz figurkę??? Ogólnie czy to pasuje do Twojej rozpiski z poruszaniem się o 4''??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Misza
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:29, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
to idzie 8, wiec na 12 cali na poczatku nie ucieknie, poza tym ten bonus daje na poczatku tury i dopoki nie da komus innemu to bonus jest, nawet jak zginie shrine.
a to podobne do chariotu, karpiu wyjmie załoge z chariotu i dorzuci sztandar czy jakiegos warriora i git ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:46, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Tak pusto na tym stole 72/48 bedzie
Zero ochrony magicznej. Tylko smok i knighty maja ochronę przeciw strzelaniu (save). Jak trafisz na magie i strzelanie to leżysz. A bedziesz grał przeciw dobru- 90% szans na magie i strzelanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Misza
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:05, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
nie chce przeceniac Karpia, ale on do ciebie dojdzie w 1 runde, a przez ten czas to sobie nie poczarujesz ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Śmiechu87
MSWiA
Dołączył: 09 Gru 2008 Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babice Stare
|
Wysłany: Nie 21:47, 14 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Zgodze się z Miszą.
Zarówno Karpiu jak i ja dochodzimy do przeciwnikaw pierwszej naszej turze, a w drugiej już klepiemy, więc ponad wszystko stawiamy na zaczynanie.
A jeżeli do tego dojdzie, to co Ty ubijesz w jednej swojej fazie strzelania i czarowania.
![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:11, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Jak bedziesz na bliskim to calkiem sporo.
Przy 30 lukach Miszy to 5-7 maruderow schodzi na ture. A jeszcze wiecej wilkow/psow. A jak bedziesz na bliskim to tylko po ciezkiej jezdzie wam zostanie. Jak gracie ze strzelaniem to jakos widze ze tylko cos ciezkiego dojdzie.
A jak jeszcze magia typu d6 z 4 sily - a karpiu ma 2 dispela to nie widze zeby on doszedl czyms w takiej ilosci zeby rozwalic dancerow/tremena/steam tanka.
Oprocz krasnoludow to kazdy bedzie mial magie , a napewno wiekszosc bedzie miala strzelanie- bo gracie przeciw dobru.
Po tym jak dojdziecie to juz macie 2-3 jednostki w ktore bedzie wszystko klepalo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Karpiu
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:24, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
To że zabije mi maruderów to akurat niewielka strata. bo maruderzy i tak by nie poszaleli z elfami.ale z imperium czy z krasnalami to sie sprawdzaja.
Magia-ostatnio pokazała jak bardzo ją obcieli w 7ed. a poza tym wystarczy ze nie wylosujesz dobrych czarow na jednym magu i tak naprawde jest on bezuzyteczny bo juz nie oddaje kostek
Strzelanie- Misza ma dosc oryginalna liczbe lucznikow:p
Jednostki- Licze sie z tym ze mi sporo zejdzie zanim dojde. ale wtedy dobre armie mają spory kłopot bo wtedy oni zaczynają tracić jednostki z powodu braku konkurencyjnych jednostek do walki wrecz.
Śmiechu ma racje. to czy zaczynamy ma bardzo duży wplyw na los bitwy. bo jedna czy dwie tury w kitórych bedą w nas walić to spora roznica:p
zakładam ze nikt nie wystawi się dalej niż 24" od nas (jezeli to on bedzie zaczynal) bo wiekszosc czarow i strzalów ma zasieg nie mniejszy niz 24''
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Misza
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:57, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
hallo! 30?
30 łuczników + 5 na koniach+ 7 scoutów+ 6 waywatcherów+ 4 herosów=52 łuki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:24, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Zauwaz ze sporo czarow nr 1 to d6 z S4 (fire, light, death), a grajac przeciw zlu sadze ze wiekszosc je wybierze.
Masz racje sporo bedzie zalezalo kto zaczyna.
Jak juz dojdziesz to masz 3 jednostki(knighty, smok i ewentualnie giant) a to da sie zwiazac w walce wrecz, no oprocz smoka. a Tobie zostaja 3 tury na klepanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Misza
MSWiA
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:10, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ale jakie klepanie...z combatem chaosu nie pogadasz, jak dla mnie to giant niszczy steam tanka od tak, smok w cokolwiek sie wbije to pozamiatane, a knights z tym bannerem i przerzutem breaka sa NIEZNISZCZALNI
a co do czarów to najpierw musi ci czar wejsc, potem wylowowac pare oczek, potem zranic potem on musi nie 'wysejwowac', dluga droga
btw. nasze zgloszenia sa jako 2 ostatnie z dobra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
morgan10005
MSWiA
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:46, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Raczej kazda armia dobra ma cos zeby zwiazac smoka w combacie na kilka tur, poza tym jest odwrot na zgory upatrzone pozycje itp pierdoly zeby nie walczyc albo walczyc jak najmniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Autor |
Wiadomość |
Śmiechu87
MSWiA
Dołączył: 09 Gru 2008 Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babice Stare
|
Wysłany: Wto 20:25, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Co do tego strzelania
Misza to wal tymi swoimi 30 łukami do moich blood Knightów: na 3, na 5, a pozniej ja na 2, na 4 i na 4 ![Razz](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_razz.gif)
albo z Varghulfem na 3, na 6, a ja na 4
lub ze smokiem: na 2, dół na 6, a ja na 5
góra na 6, a ja na 2 i na 4
A Żule to tam chój - tak samo jak Karpia Marudy i psy.
A Ty Damianie - ktorym Regimentem Knightów zjesz moich bloodw lub smoka.
Dlatego mowimy Karpiem - to co ma walczyc to itak bedzie walczyc - a mieso armatnie ma za zadanie odwrocic uwage.
Na dobra sprawe - z Karpiem bardziej sie boimy Morganowych dział nizeli elfickich łuków to tak na Marginesie.
Zresztą co ma być to będzie - dużo zależy w tym wypadku od tego kto zaczyna i jakie będziemy mieli żuty na Savy, bo o hity i woundy to si nie martwimy, bo te jednostki same zabijają bez kości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group. Theme Designed By ArthurStyle
|
![](http://picsrv.fora.pl/sky/images/frame/BLCorner.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/sky/images/frame/BRCorner.gif) |
|
|